Ponieważ jeszcze czekam cierpliwie na odpowiedz od Jolli dot. opcji free pre-order ( otrzymałem automatyczną wiadomość że moja wiadomość jest przetwarzana i proszą o wyrozumiałość) to ten artykuł zostanie zaktualizowany w niedługim czasie o nową informację ;) . Otrzymałem wiadomość dotyczącą zamówień na free pre-order. Zapytałem wprost odział care co z tymi klientami którzy zamówili Jollę wstępnie przez darmową przed-sprzedaż, wysłałem screena i wiadomość w której obiecali mi pisali „kiedyś” że Ci klienci też będą mieć możliwość pierwszego zakupu. Otrzymałem taką informację:
Jolla (Jolla Customer Care)
Nov 18 09:06 (EET)
Hi,
thank you for your message.
Sales of Jolla phones will begin on the 27th of November 2013 in cooperation with DNA. Invitations to the launch event event have been sent out to the first pre-bookers who have already paid 100 Euro. The first ones will get their phone on the 27th of November at the launch and the rest soon after – all customers who have made a pre-booking will be contacted. Details about how to finalize the order will be sent to all pre-booking customer via email before the launch party. All deliveries will be served in priority order.
Please note that the first deliveries are going to happen in Finland, becauseFinland is our home market. However, all the pre-order customers from all countries in both 1st and 2nd pre-booking campaigns will be served in the priority order they have placed their original orders. After this, Jolla phones will be gradually available through jolla.com direct online sales.
Have a great day!
Sincerely,
Jolla Customer CareYstävällisin terveisin,
Jolla Asiakastuki
Tak więc najprawdopodobniej tuż po zakończonej sprzedaży w Finlandii. Jolla będzie się kontaktować z klientami z Europy, a zaraz po tych którzy wpłacili 100 euro, będą to ci z free pre-order. Chyba dobrze odczytałem m@ila
A tymczasem warto wspomnieć iż na stronie głównej Jolii na FAQ, Producenci zapewnili o kilku ważnych rzeczach.
Na wstępie zaznaczę że tekst troszkę zmodyfikowałem
Kiedy i gdzie jako pierwsi będziemy mogli nabyć Jollę?
Launch Party jest w dniu 27 listopada w Narinkka Square w Helsinkach, tam też DNA dostarczy pierwsze na świecie wstępnie zamówione Jolle. Będzie to w sumie 450 sztuk, będą sprzedawane klientom, którzy zamówili je w pierwszej kampanii pre-order. W tym samym czasie, rozpoczniemy dostarczania paczki w celu wstępnych rezerwacji.
Dlaczego Finlandia jest pierwszym rynkiem które odbierze telefony?
Finlandia jest naszym rodzimym rynkiem i DNA będzie pierwszym na świecie operatorem, sprzedającym telefony Jolla. Klienci, którzy zamówili Jollę z opcją pre-order, będą otrzymywać analogicznie w kolejności z pierwszej i drugiej partii zamówienia. Ponadto Jolla będzie stopniowo dostępne w sprzedaży on-line na Jolla.com .
Kto jest zaproszony na imprezę startu?
Zaproszenia na imprezy będą wysyłane w kolejności priorytetowej zgodnie do otrzymywanych pre-rezerwacji. Zaproszenia na przyjęcie z okazji premiery trafi do klientów pre-rezerwacja, a liczba miejsc jest ograniczona do 450 osób. Po otrzymaniu zaproszenia i zarejestrowania się, należy poczekać, aby potwierdzić swoje miejsce.
Jak mogę dostać moją Jolle, jeśli nie będę na przyjęciu z okazji premiery lub nie mogę dotrzeć, nawet jeśli dostanę zaproszenie?
Jeśli otrzymałeś zaproszenie, ale nie może przyłączyć się do partii, nie ma obaw, wyślemy instrukcje, aby zakończyć płatności online i wysłać urządzenie w priorytetowej kolejności. Również pre-rezerwacji klienci, którzy nie dostaną potwierdzoną miejsce na przyjęciu z okazji premiery mogą zakończyć zakupu online. Szczegółowe informacje zostaną przesłane do wszystkich klientów pre-rezerwacji poprzez e-mail, przed przyjęciem z okazji premiery. Wszystkie dostawy będą podawane w kolejności priorytetowej.
A co z tymi, którzy nie kupili w przedsprzedaży Jolli?
Wszystkie pre-order klienci są traktowane priorytetowo, później dopiero inni, w tym wszyscy nasi międzynarodowi klienci.
Sprzedaż Jolli zostanie uruchomiona na Norwegię, Finlandię oraz kraje Unii Europejskiej.
Mam nadzieje że wybaczycie mi błędy w tłumaczeniu
Recent Comments